ebay 発送後のお礼メール(直接取引をするために)

こんにちは。

 

シゲです!

 

今回はお礼のメールの例文をUPしました。

 

ご参考下さい↓

 

 

Hello!

Thanks for the payment.
I shipped your item.
Once you receive it and you are happy with it, please give me positive feedback.

Please let me know if you have something to look for.
I will find and sell you with special price.
And also if you find some items that you find on another seller's list on my list.
Please let me know and I will propose you with cheaper price sir.

Thank you!

Have a beautiful day!

Regards.

 

 

 

日本語訳↓

ご購入ありがとうございました。

もし商品にご満足しましたらポジティブ評価を下さいね。

その他にも商品を探していましたら教えてくださいね!

お安く提供いたします。

 

あと他のセラーの商品の方が安くアイテムを売っていましたら教えてください。もっと安い価格で提供できるようにしますので。

 

この度はありがとうございました。

よい一日を!